woensdag 20 juli 2011

superhelden en winnaar give away

Begin augustus gaan wij als kookouders mee op chirokamp. Een chirokamp met alleen maar meisjes. Bij de twee kookoudergezinnen zijn de jongens echter het talrijkst. Het kampthema is 'superchiroes'. We vonden dat we onze kinderen ook een superheldenstatus konden aanmeten. Daarom heb ik t-shirts gepimpt: voor Lars, Sam, Hasse, Ferre en Joppe.





En dan nu het langverwachte moment: de winnaar van de give away!


Ja, Nowelja, je hebt gewonnen! Wil je je adres naar mijn e-mailadres sturen aub? bieparm@yahoo.com

3 opmerkingen:

  1. Joepie! Net op de verjaardag van mijn lieve nichtje waarvoor ik het rokje in gedachten had, win ik de give-away! Superrrrrrr!
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldige t-shirts!! (alleen vrees ik dat zoiets wit maar één dag meegaat op kamp)

    BeantwoordenVerwijderen