dinsdag 5 juli 2011

give away en een probleem

Aangezien mijn blog in juni al 1 jaar bestond en ik het de hoogste tijd vond, geef ik weer eens iets weg!
Het is een meisjesrokje (zoals ik er al zoveel gemaakt heb voor mijn dochter). Het is maat 6 à 7 jaar, vermoed ik. Met een elastiek in de taille.
Wie haar dochter, vriendinnetje, nichtje of een zoon met een oestrogene-kant wil verrassen, kan tot en met 18 juli intekenen. Dan wordt er een winnaar getrokken.

Ik heb ook nog een probleem. Ik kan niet meer reageren op iemand anders' blog als 'pistolee'. Ik blijf niet aangemeld als ik op mijn blog navigeer. Weet er iemand hoe ik dat kan oplossen?

13 opmerkingen:

  1. Ik had hetzelfde probleem. Nu ik overgeschakeld ben naar internet explorer naar firefox is het probleem verholpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bij mij lukt het nog wel om te reageren, ik kan je niet helpen met je probleem. Ik doe graag mee met je give away, ikzelf heb helaas jongens. maar mijn zoontje mag naar een verjaardagsfeestje, en dat zou een leuk kado zijn om te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer genoeg kan ik je niet helpen met je probleem. Maar bij mij lukt het wel nog om te reageren...

    Ik vind het een prachtig rokje en stofje. Onze dochter zou hier héél blij mee zijn. Dus wij doen graag mee met je give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi rokje, mooi stofje, ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had hetzelfde probleem en ben op aanraden van manlief overgeschakeld naar firefox zoals Lila. En sindsdien heb ik geen enkel probleem meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook mee.

    Ik zat met hetzelfde probleem: ik log me nu elke keer weer in (dus niet het vakje aanvinken dat je automatisch aanlogt) en dan lukt het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe ook heel graag mee, mijn dochter is 6!
    En proficiat met de blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe graag mee, een vriendin heeft een grote 5 jarige, en mijn bijna 2 jarige wordt ook vanzelf 6 (hopen we toch)!
    Mooi stofje hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn dochter is bijna 3, maar haar nichtje wordt er 5 dus...

    Ik had dat probleem ook, maar enkel als ik op blogger klikte op "aangemeld blijven". Wanneer ik dat vakje uitschakel, lukt het wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn dochter is 5 en dus doe ik heel graag mee voor zo'n prachtig exemplaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 't Is gelukt! Als ik het vakje 'aangemeld blijven' uitvink, zoals jullie voorstellen, dan lukt het. Dank u!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je blogverjaardag en ik zou zeer graag meedoen met de give away van dit practige exemplaar !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik doe mee! En ja, jouw probleem was ook mijn probleem, tot ik op de FAQs van Blogger die tip over 'aangemeld blijven' las. Opgelost voor ons allebei, hoera!
    En nog een HOERA voor je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen